Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Luksusowy klient Ciszewski Public Relations

Zwycięzcą przetargu na obsługę marek z portfolio Moët-Hennessy, firmy należącej do grupy LVMH, jest agencja Ciszewski Public Relations. Kontrakt został podpisany na rok. W przetargu udział wzięły cztery agencje.

Klient docenił wiedzę agencji z zakresu brand PR oraz znajomość najnowszych trendów. Silną stroną agencji jest doświadczenie w obszarze komunikacji skierowanej do konsumentów oraz strategiczne podejście do prowadzonych projektów.

„W trakcie składania oferty przetargowej agencja wykazała się głębokim zrozumieniem marek i ich konsumentów. Starała się wyjść poza schematyczne myślenie o markach luksusowych i zaproponowała wiele nieszablonowych rozwiązań, dzięki którym poszczególne brandy zostaną zaprezentowane w zupełnie innym świetle” – przyznaje Joanna Nowakowska, Marketing Manager Moët-Hennessy Polska.

Do zadań agencji należy przygotowanie i realizacja strategii komunikacji z zakresu brand PR dla marek: Hennessy, Belvedere, Moët Chandon, Dom Perignon, Veuve Clicquot, Glenmorangie, Ardbeg.

„Kontrakt z Moët-Hennessy to doskonałe ukoronowanie naszych starań o obsługę brand PR firm dóbr luksusowych. Jest to okazja do poszerzania pozyskanych wcześniej kompetencji z obszaru lifestyle, a także możliwość zdobycia doświadczenia we współpracy z klientem z sektora Super Premium”- dodaje Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski PR.

Do obsługi marek z portfolio Moët-Hennessy Polska dedykowano zespół kierowany przez Zofię Bugajną, dyrektora działu Consumer Goods & Lifestyle. Umowa została podpisana do końca 2011 roku.

Ciszewski Public Relations posiada wyspecjalizowany dział  brand PR. Już drugi rok z rzędu została wybrana Agencją Roku w konkursie Impactor. Za swoje projekty z zakresu brand PR dla marek Hoop Cola i Brita zdobyła liczne nagrody m.in. dwa razy Silver Drum, Kreaturę, Złoty Spinacz oraz Magellan Award.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS