Każdy Klient mBanku, który w ciągu dwóch najbliższych miesięcy skorzysta z mobilnej wersji systemu transakcyjnego może wziąć udział w konkursie „Tu byłem w mBanku” i wygrać jedną z tysiąca nagród. Konkurs jest elementem trwającej kampanii promującej rozwiązania bankowości mobilnej.
W konkursie może wziąć udział każdy Klient, który chociaż jeden raz zaloguje się przez telefon komórkowy do mobilnego serwisu transakcyjnego mBanku, a następnie prześle zdjęcie lub film prezentujące nietypowe lub zabawne miejsce, w których korzystał z mBanku przez komórkę.
To kolejna inicjatywa promująca korzystanie z mobilnej wersji serwisu transakcyjnego. Chcemy pokazać Klientom główne zalety tej formy bankowości oraz przyzwyczaić ich do aktywnego z niej korzystania. W ramach działań promocyjnych przygotowaliśmy także nowy spot kinowy, który do końca sierpnia będzie emitowany w kinach sieci Cinema City, IMAX, Helios i Kinoplex –mówi Ewelina Filipiak, odpowiedzialna za reklamę w mBanku.
Przygotowane w ramach konkursu prace można przesyłać do 30 września br. na adres: konkurs@mbank.pl. Na autorów najciekawszych projektów czeka tysiąc nagród, a wśród nich m.in. smartfony HTC Wildfire S, słuchawki Sennheiser oraz akcesoria do telefonów komórkowych.
W bieżącej kampanii mBank po raz pierwszy wykorzystuje metodę QR kodów, które po zeskanowaniu przez telefon komórkowy umożliwiają szybkie i wygodne przejście na mobilną stronę konkursową. Dodatkowo, konkurs będzie promowany na 710 citylightach w największych miastach, na naklejkach w kinach sieci Cinema City oraz w serwisie mBanku.
mBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).