FCB Escola Varsovia to pierwsza szkoła piłkarska utworzona przez Futbol Club Barcelona w Europie. Od stycznia działania z zakresu Public Relations i marketingu sportowego dla warszawskiej Escoli prowadzi Ciszewski MSL Marketing Sportowy. Umowa została podpisana na rok.
Ciszewski MSL Marketing Sportowy wspiera szkółkę Barcelony w komunikacji z mediami, zajmuje się doradztwem w obszarze sytuacji kryzysowych. Do zadań agencji należy także wycena marketingowej wartości szkoły na polskim rynku, opracowanie pakietów sponsorskich i pozyskanie nowych sponsorów FCB Escola Varsovia. Wyspecjalizowani konsultanci firmy będą zajmować się także obsługą współpracy z partnerami komercyjnymi szkoły.
Cieszymy się, że Ciszewski MSL Marketing Sportowy może pracować dla słynnego piłkarskiego klubu, który najmłodszym sportowcom z Polski proponuje ofertę treningową na najwyższym światowym poziomie – powiedział Jerzy Ciszewski, Prezes Zarządu firmy.
Celem działalności FCB Escola Varsovia jest przekazanie polskim dzieciom wzorców szkoleniowych i filozofii gry słynnego klubu. W ciągu kolejnych sezonów piłkarskich zajęcia będą odbywać się w czterech centrach treningowych Warszawy. Najlepsi zawodnicy otrzymają szansę kontynuowania swojej kariery na Półwyspie Iberyjskim w ramach systemu opracowanego przez FC Barcelona.
Wzorce szkoleniowe jakie oglądamy podczas występów Messiego, Xaviego, Puyola czy Iniesty, kataloński klub będzie starał się przekazać podczas zajęć. FC Barcelona stworzyła też szeroki program wychowania dzieci zgodnie z zasadą "więcej niż klub". Młodzi sportowcy będą poznawać na boisku i poza nim zasady sportowej integracji, tolerancji, szacunku, solidarności i przyjaźni. Szkolenie przeznaczone jest dla zawodników w wieku 6-12 lat.
Specjalizację w obszarze marketingu sportowego budujemy konsekwentnie od kilku lat, najpierw poprzez dział marketingu sportowego, następnie przez założenie wyspecjalizowanej spółki. FCB Escola Varsovia to kolejna silna marka, która zdecydowała się zaufać naszym kompetencjom – dodaje Jerzy Ciszewski.
Ciszewski MSL Marketing Sportowy obsługuje projekt Carlsberg UEFA Euro 2012™ oraz inne projekty dotyczące UEFA Euro 2012™. Firma jest odpowiedzialna za projekt CSR dla Cisowianki, oficjalnego sponsora Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Za obsługę FCB Escola Varsovia odpowiada zespół kierowany przez Zofię Bugajną, do którego należą Paweł Rabantek i Jakub Kuźmicki.
O MSLGROUP
MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.
Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.
O Publicis Groupe
Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.
WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe