Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania mBanku: Św. Krzysztof prowadzi kierowców do najniższej ceny

Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. Tym razem został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny na ubezpieczenia komunikacyjne i zapewnia, że kupując polisę w mBanku Klient zapłaci najniższą stawkę lub otrzyma zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdzie tańszą ofertę.

Najnowsza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku rozpoczęła się w tym tygodniu. Jej bohaterem po raz kolejny jest patron kierowców, św. Krzysztof, który wspiera popularną wśród zmotoryzowanych Klientów mBanku promocję Gwarancja Najniższej Ceny. Zgodnie z założeniem akcji, kierowca, który po nabyciu polisy w mBanku znajdzie tańszą ofertę u innego ubezpieczyciela, otrzyma zwrot różnicy w cenie.

Znany już wcześniej spot reklamowy będzie emitowany przez pięć kolejnych tygodni w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, TVN24, TVN7, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Discovery Channel, Canal+, AXN, Ale Kino czy National Geographic. Kampania obecna będzie także w internecie, na portalach informacyjnych i branżowych.

Dodatkowo, na ulice ośmiu największych polskich miast (m.in. Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Szczecin) wyjadą autobusy z wizerunkiem św. Krzysztofa. Kierowcy będą mogli zobaczyć reklamę także podczas tankowania na stacjach sieci Orlen lub Statoil.

Z badań wynika, że znana już naszym klientom kampania ze św. Krzysztofem jest bardzo dobrze odbierana, szczególnie w aspekcie wiarygodności oraz wyróżniania się na tle innych przekazów. Według badanych, jest to reklama, która zmieniła ich opinię na temat banku oraz taka, o której chętnie rozmawia się z przyjaciółmi. Dzięki pierwszej emisji spotu w maju i czerwcu br. osiągnęliśmy najwyższy poziom spontanicznej znajomości marki mBank w tym roku – tłumaczy Piotr Jakubowski, kierujący zespołem odpowiedzialnym za markę mBank. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać tak udaną koncepcję po raz kolejny. Święty znów udowadnia, że na rynku nie ma tańszej oferty ubezpieczeniowej – dodaje Jakubowski.

Klienci Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku i BRE Ubezpieczenia mogą skorzystać z Gwarancji cenowej do 15 grudnia br., a kampania reklamowa prowadzona będzie do początku października.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). Z usług Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku korzysta obecnie ok. 108 tys. Klientów.

mBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi2010” (wrzesień 2010 r.)





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS