Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Hipnoza w wydaniu klubowym

3 listopada br. ruszyła kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii. Klienci, którzy z niej skorzystają, po aktywacji usług otrzymają bon podarunkowy o wartości nawet 100 zł. Ofertę wspiera reklama, w której Tomasz Kot występuje jako didżej, grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike (Wet Fingers).

W nowej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” klienci nadal mogą uzyskać promocyjny abonament w wysokości 1 zł za usługę miesięcznie, obowiązujący nawet przez 6 miesięcy przy zakupie pakietu Internet + telefon lub do 3 miesięcy w przypadku zakupu samej usługi internetowej. Długość okresu promocyjnego oraz dostępne przepływności łączy uzależnione są od technologii, w której świadczona jest usługa dostępu do Internetu.

Nowością jest prezent w postaci bonu podarunkowego, przyznawanego po aktywacji zamówionych usług. W przypadku pakietu ma on wartość 100 zł.

Tej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” towarzyszy zupełnie nowy spot reklamowy. Dotychczas odgrywający rolę hipnotyzera Tomasz Kot wciela się w postać didżeja, który swoją muzyką „hipnotyzuje” tłum tańczących.

Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil, muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej, występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike) a zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

Nowa odsłona kampanii będzie obecna w telewizji (spot 30 sek.), radiu (spot 15 i 30 sek.) i Internecie.

Muzykę wykorzystaną w reklamie można za darmo pobrać ze strony głównej Netii.

***

Netia jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS