Mają po dwadzieścia kilka lat i obracają fortunami. Niektórzy nie mieli jeszcze dwudziestki, kiedy wkroczyli w świat biznesu. Ich przepustką do wielkich pieniędzy najczęściej był Internet. Kim są młodzi milionerzy i jak zdobyli „pierwszy milion” – o tym w specjalnym raporcie pisze magazyn studencki „?dlaczego”.
Ponadto, w nowym numerze „?dlaczego” – gdzie się bawić w karnawale, czyli ranking klubów studenckich z całej Polski, sekrety najsłynniejszej rosyjskiej szkoły uwodzenia oraz dwie twarze Pawła Małaszyńskiego.
Pełne wydanie „?dlaczego” – już od wtorku na wybranych uczelniach w całej Polsce.
Maciej Popowicz, 27 lat – 15 mln zł za sprzedaż 20 proc. udziałów w spółce, Mariusz Gralewski, 26 lat – 5,5 mln przychodów w 2009 r. , Maciej Zawisza, 22 lata, Arkadiusz Seńko, 21 lat – 3 mln zł za pozbycie się 25 proc. udziałów… Lista młodych polskich milionerów jest coraz dłuższa. Praca często bywa ich hobby albo łączy się z kierunkiem ich studiów. Kim są młodzi polscy milionerzy i jak zdobyć fortunę przed trzydziestką – o tym pisze magazyn studencki „?dlaczego”. W specjalnym raporcie również przegląd wielkich majątków młodych biznesmenów z całego świata, a wśród nich – twórców Facebooka, Firefoxa, Groupona i wielu innych.
W „?dlaczego” także karnawałowy ranking klubów studenckich z całej Polski. Redakcja wzięła pod lupę ponad 100 klubów i sprawdziła, co oferują młodym ludziom, jakie proponują ceny, atrakcje i jaki stan bezpieczeństwa zapewniają. Okazało się, że najlepsze studenckie kluby są nad morzem. Po raz trzeci bezapelacyjnie wygrała koszalińska Kreślarnia, choć mocno depcze jej po piętach szczeciński Pinokio. Na trzecim miejscu uplasował się powracający do zestawienia gdyński Bukszpryt. W rankingu są również dwa kluby z Krakowa, jeden z Warszawy, ale nie ma ani jednego z Wrocławia. Gdzie się bawić w karnawale – o tym w lutowym numerze „?dlaczego”.
Magazyn „?dlaczego” przygotował również niespodziankę na Walentynki. Wywiad z założycielem szkoły uwodzenia, który zdradza, jak uczy swoich kursantów podrywania. Najsłynniejsza taka szkoła, oddział rosyjskiej RMSU, działa w Warszawie od dwóch lat i cieszy się sporym zainteresowaniem.
Ponadto w „?dlaczego” – Paweł Małaszyński. Aktor, który dla roli połamie sobie żebra i pozwoli pochować się żywcem, ale po zejściu z planu staje się cichym domatorem. W rozmowie z magazynem „?dlaczego” zdradza, czemu nie chce być uważany za twardziela, co go wzrusza i dlaczego swój pierwszy film oglądał z zamkniętymi oczami.
W „?dlaczego” także zalety studenckich praktyk i staży, a także działalność w organizacjach studenckich – czy się opłaca i jakie można wyciągnąć korzyści z bycia uczelnianym samorządowcem.
Ogólnopolski magazyn studencki „?dlaczego” od września 2010 r. jest dystrybuowany bezpłatnie i stanowi element pakietu Student Platformy Mediowej Point Group. W ramach pakietu ukazuje się również comiesięczny dodatek „?dlaczego” do tygodnika „Wprost”. Na pakiet Student składają się również portal dlaczego.com.pl, kanał „?dlaczego” Student TV, przewodnik wakacyjny dla młodych ludzi „dlatego!” i kierowane do studentów akcje ambientowe i BTL. Projekt Platformy Mediowej Point Group gwarantuje najbardziej efektywne dotarcie blisko dwumilionowej grupy studentów.
„?dlaczego” ukazuje się od 1997 r. Jego wydawcą jest Media Point Group Sp. z o.o., spółka zależna Platformy Mediowej Point Group. Media Point Group jest również wydawcą uruchomionego w październiku 2009 r. portalu www.dlaczego.com.pl.