Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-01-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ergo Hestia na małym ekranie

Ergo Hestia. Jestem pewien – pod tym hasłem ruszyła kampania telewizyjna Ergo Hestii. Po raz pierwszy w historii firmy na antenie TV prezentowane są jej ubezpieczenia na życie.

Kampania telewizyjna, podobnie jak zakończona w połowie grudnia 2010 r. akcja reklamowa w Internecie, prezentuje flagowy produkt Ergo Hestii – pakiet Hestia 7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Trzydziestosekundowy spot reklamowy emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TVN 24), jak i kanałów tematycznych (grupa AT Media). Konsekwentnie, w kampanii zastosowano oszczędną stylistykę: białe tło, symbole, bohater mówiący wprost do kamery.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na kompleksową ofertę ubezpieczeń Ergo Hestii, a także prezentacja nowego logo firmy. W reklamie główny akcent położono na mniej popularne wśród Polaków ubezpieczenia: NNW i OC w życiu prywatnym. Prezentowana jest ich różnorodność i dopasowanie do konkretnych życiowych okoliczności.

Kreacją mediów zajęła się agencja Tipping Point, a ich planowaniem i zakupem - dom mediowy Brand Connection. Kampania potrwa do 27 lutego 2011 r.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS