Bankier.pl przygotował nowy cykl artykułów dotyczący E-UBEZPIECZEŃ. Prezentowane artykuły przedstawiają skuteczne i popularne sposoby ułatwiające wyszukiwanie i dokonywanie zakupów produktów finansowych za pomocą internetu.
Czy zakup produktów finansowych on-line jest skomplikowany? Gdzie i w jaki sposób szukać produktów spełniających konkretne wymagania? Jakie są konsekwencje zawierania umów na odległość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w najnowszym raporcie Bankier.pl – E-UBEZPIECZENIA.
„Internet pomocny jest w wyborze odpowiedniego produktu finansowego szczególnie wtedy, gdy zależy nam na oszczędności czasu. W przygotowanym przez nas raporcie przybliżamy użytkownikom dobre i złe strony zakupów produktów finansowych on-line” – mówi analityk Bankier.pl, Malwina Wrotniak.
W raporcie opisujemy m.in. najpopularniejsze kanały zakupu polisy oraz poruszamy kwestię internetu na rynku ubezpieczeń. W dalszych częściach cyklu znajdują się m.in. publikacje o różnicy pomiędzy znanymi porównywarkami ubezpieczeń a coraz głośniejszymi supermarketami ubezpieczeń oraz poradnik, który opisuje proces kupna polisy on-line krok po kroku. Ukoronowaniem całego cyklu jest przygotowany przez redakcję Bankier.pl test porównywarek, w którym nasi specjaliści sprawdzają, na ile pomocne są te narzędzia przy poszukiwaniu OC. Podsumowanie raportu stanowi publikacja „9 mitów o e-ubezpieczeniach”, która rozwiewa wszelkie wątpliwości dotyczące ubezpieczeń on-line.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem E-UBEZPIECZENIA.
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl.
Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W maju 2010 roku ich liczba wyniosła 2,38 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 43 milionów.