Technologia komputerowa i internet rozwijają się tak szybko, że wprowadzenie usługi doradztwa finansowego bez odchodzenia od komputera wydaje się kwestią czasu. Pytanie tylko, czy komputer jest w stanie załatwić wszystkie formalności, a przede wszystkim zyskać zaufanie klientów.
Bankowość internetowa i rozwój usług finansowych dostępnych w Polsce przez sieć to segment rynku, na którym wciąż jest wiele do zrobienia. Tylko co trzeci dorosły Polak korzysta z bankowości elektronicznej. Rekordzistami pod tym względem są w Europie Norwegowie i Holendrzy. W tych krajach korzystanie z takich usług deklaruje ponad 70 proc. społeczeństwa.
Polacy jednak coraz częściej wykorzystują komputer i internet do podejmowania decyzji dotyczących prowadzenia domowego budżetu czy firmowych finansów. Coraz chętniej zakładają także konta bankowe online, których prowadzenie jest o wiele tańsze od tych tradycyjnych.
Więcej informacji: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Doradztwo-finansowe-on-line-czy-to-w-ogole-mozliwe-2353746.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.
Szymon Matuszyński
Redaktor Bankier.pl
e-mail: s.matuszynski@bankier.pl