Warszawa, 25 października 2011 r. -- Zespół Publicis został od października wzmocniony zasobami agencji Digital Wonderland. DWL, jako preferred digital partner, będzie odpowiadał za obsługę interaktywną obecnych i przyszłych klientów Publicis, w tym tych, obsługiwanych dotychczas pod marką Publicis Modem. Obie firmy realizują już od roku projekty dla wybranych klientów agencji. Ponadto współpraca zaowocowała wygranymi wspólnie przetargami. Od października 2011 zespół DWL pracuje pod jednym dachem z Publicisem. „Planujemy dalej idącą integracje obu firm w najbliższej przyszłości” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis. Digital Wonderland powstało pod koniec 2010 roku z inicjatywy Michała Kisielewskiego, Damiana Hejduka i Michała Szydły. Wszyscy trzej mieli już okazję współpracować ze sobą w ramach struktur Grupy Ogilvy, a w przypadku Kisielewskiego i Hejduka także w McCann Worldgroup Polska.
Wondersi mówią o sobie, że są: „bardzo niesieciową agencją z wielkim sieciowym doświadczeniem. Klientów zapraszają, aby dzielili ich pasję do cyfrowych cudów”. Wierzą w kulturotwórczą rolę reklamy i znają karate. W ciągu niecałego roku aktywności wygrali obsługę lub zrealizowali projekty dla Stock Polska, licznych marek CEDC, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiego Radia, Grupy MCX, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Grupy ATM i innych.