Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ciszewski PR wzmocnił dział Consumer Goods & Lifestyle

150x110

Do agencji Ciszewski Public Relations dołączyła Martyna Węgrzyn, posiadająca sześcioletnie doświadczenie w marketingu i konsultingu. Objęła stanowisko managera w dziale Consumer Goods & Lifestyle, gdzie zajmuje się zarządzaniem markami i komunikacją konsumencką.

– Strategia działu Consumer Goods & Lifestyle przynosi efekty. Postawiliśmy na silną specjalizację oraz marketingowy know how, który wykorzystujemy w komunikacji konsumenckiej. Nasze strategie brand PR są co roku doceniane na międzynarodowych konkursach. Agencja Ciszewski PR w dwóch ostatnich latach została nagrodzona m.in. nagrodą na festiwalu Golden Drum za PR marki – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski PR. – Bardzo cieszę się, że Martyna do nas dołączyła i jestem pewien, że współpraca ta zaowocuje kolejnymi sukcesami naszej agencji.

Martyna Węgrzyn dotąd związana była z agencją Liberty Group, gdzie zajmowała się wieloma markami z branży FMCG. Prowadziła również kompleksowe działania CSR we współpracy z Fundacją Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Martyna przed podjęciem pracy w public relations pracowała dla ALCOM Consulting we Francji oraz Arctic Paper Polska. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie oraz podyplomowych studiów w zakresie zawodów medialnych na Uniwersytet Warszawskim.

Dział Consumer Goods & Lifestyle oferuje Klientom obsługę z zakresu czterech strategicznych obszarów: FMCG, Fashion & Beauty, Lifestyle i Culture.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS