Bluerank na SMX w Sztokholmie
Bluerank jest pierwszą, polską agencją SEM, która oficjalnie zaprezentuje się na prestiżowej konferencji SMX - jednym z najważniejszych światowych wydarzeń z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Już 20 września Zbigniew Nowicki (Managing Director) oraz Jacek Tkaczuk (Group SEO Manager) znajdą się w elitarnym gronie ekspertów SEM, którzy zostali poproszeni o poprowadzenie wykładów. Jacek opowie w jaki sposób właściwie wykorzystać treści tworzone przez Internautów, by wspierały one potencjał SEO serwisu. Druga prezentacja dotyczyć będzie kluczowych wskaźników SEO, które warto analizować w kontekście biznesowego sukcesu projektu. „Posiadamy profesjonalną wiedzę, która pozwala dostarczać nam usługi na najwyższym poziomie. Cieszę się, że możemy ją wykorzystać zarówno podczas międzynarodowych konferencji, jak i realizacji projektów. Sukces Primeiramao i fakt, że wciąż poszerzamy zakres współpracy to dowód na to, iż w zakresie SEO działamy skutecznie, niezależnie od języka i kontynentu.” – komentuje Zbigniew Nowick.