Plażowicze mogą sprawdzić nowy serwis mobilny mBanku w Wakacyjnych Strefach Orange nad polskim morzem. Dzięki prowadzonym działaniom promocyjnym, Klienci dowiedzą się, że z konta w komórce można wygodnie korzystać także podczas wakacji.
Wakacyjne Strefy sieci Orange, przygotowywane we współpracy z internetowym mBankiem, co tydzień będą pojawiać się na innej, nadbałtyckiej plaży. Pierwsze trzy strefy, w których Klienci banku i operatora będą mogli poznać nowe technologie, zostały właśnie uruchomione w Międzyzdrojach, Mrzeżynie i Gdyni. Akcja zakończy się 21. sierpnia odwiedzinami w Niechorzu, Rowach i Gdyni - Orłowo.
W specjalnych strefach urlopowicze będą mogli zapoznać się m.in. z nową „lekką” wersją serwisu transakcyjnego mBanku dla urządzeń mobilnych (mBank lajt). Chcemy pokazać Klientom, że korzystanie z rachunku za pośrednictwem telefonu może być wygodne i proste, a bank może być z nimi wszędzie, także podczas wakacji nad morzem – komentuje Piotr Jakubowski, z wydziału promocji mBanku.
Obecność w Wakacyjnych Strefach Orange jest częścią działań promujących usługi bankowości mobilnej. W ich ramach bank prowadzi także intensywną kampanię w głównych portalach internetowych, w tym w ich mobilnych wersjach. Kreacje mBanku, pokazujące jak bank „dopasował się” do komórek użytkowników, pojawią się w wakacje także na outdoorze i w kinach. Prowadzone będą również akcje ambientowe.
W kreacjach reklamowych pojawiają się nawiązania do ostatniej kampanii banku, w której pytano: potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank? Tym razem bank informuje, że zamiast wydawać pieniądze na gaże celebrytów, woli inwestować w nowoczesne rozwiązania dla Klientów – w tym w usługi bankowości mobilnej.
Klienci mBanku już dziś należą do grupy użytkowników najchętniej korzystających z banku w komórce. Tylko w ciągu dwóch ostatnich miesięcy poprzedniego roku do serwisu transakcyjnego mBanku za pośrednictwem telefonów zalogowało się 100 tys. osób. Z kolei od momentu uruchomienia nowej „lekkiej” wersji serwisu transakcyjnego w połowie czerwca, skorzystało z niej 20 tys. osób.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).