Z TV Puls do TV Biznes
Ryszard Herod od poniedziałku został Dyrektorem Biura Reklamy w TV Biznes.
Poprzednio pracował na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży telewizji Puls.
- Do końca października zostanie przygotowana strategia sprzedaży TV Biznes na 2007 rok, a tym samym rozpoczną się rozmowy z domami mediowymi dotyczące warunków sprzedaży tej stacji. Dynamiczny rozwój zakładany w związku ze zamianami zachodzącymi w spółce, pozwala przypuszczać, że w najbliższym okresie stacja będzie notować wzrosty zarówno oglądalności jak i przychodów reklamowych. Wierzę, że ostatnio odnotowane drastyczne podwyżki cen zarówno na rynku reklamy telewizyjnej jak i dystrybucji sygnału telewizyjnego, skłonią naprawdę wielu do zweryfikowania podejścia do kanałów niezależnych, będących w prywatnych rękach i stanowiących w tych trudnych czasach bezcenną wręcz konkurencję. Dołożę wszelkich starań, aby wytworzyć w najbliższym czasie na rynku telewizyjnym atrakcyjną alternatywę, zwłaszcza dla reklamodawców TVN 24 oraz TVP info - poinformował Ryszard Herod.
Dołącz do dyskusji: Z TV Puls do TV Biznes