SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Starcomu do MTV

Tomasz Bruss dołączył do zespołu MTV Polska

Tomasz Bruss objął stanowisko Sales & Sponsorship Managera w MTV Networks Polska. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom gdzie zajmował stanowisko Media Managera.

O przejściu do MTV mówi: "Bardzo cieszę się, że będę miał szansę współtworzyć najbardziej wyrazistą i nośną  markę na rynku mediów. To niezwykle doświadczenie znaleźć się w samym środku telewizji, która zawsze jest o krok do przodu i kreuje trendy." 

W MTV Networks Polska Bruss odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój strategii sprzedaży należących do firmy kanałów MTV Polska i MTV Classic. Do jego kluczowych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad projektami sprzedażowymi i ścisła współpraca z brokerem reklamowym MTV Networks Polska.

Tomasz Bruss ma 31 lat. W 1998 r. uzyskał tytuł Magistra Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji reklamowej D'Arcy. W 1999 r. przeniósł się do domu mediowego Starcom, gdzie piastował kolejno funkcje Media i Senior Media Plannera/Buyera, aby ostatecznie objąć stanowisko Media Managera. Podczas pięcioletniej  pracy w Starcomie współpracował z takimi klientami jak Procter & Gamble, Kompania Piwowarska i Polkomtel S.A. Ostatnio kierował zespołem obsługującym firmę Kraft Foods.

Prywatnie interesuje go muzyka, nauki społeczne i humanistyczne. Studiuje Filozofię i Etykę w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW.

Dołącz do dyskusji: Z Starcomu do MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl