Z internetu do prasy
Serwis 90minut uruchamia działalność wydawniczą
Zajmujący się tematyką piłkarską sportowy serwis 90minut.pl wchodzi na rynek wydawnictw prasowych. Po 2 latach istnienia Internecie, firma zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę o wysokonakładowe periodyki dostępne w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Pierwsze tego typu wydawnictwo z serii "Almanach piłkarski 90minut.pl" trafi na rynek 16 marca. Cena detaliczna została ustalona na poziomie 15 złotych.
"Almanach piłkarski 90minut.pl - wiosna 2005" to wydawnictwo łączące w sobie pełną dokumentację rundy jesiennej piłkarskiego sezonu 2004/2005 z aktualną zapowiedzią drugiej jego części. Wewnątrz znajdują się m.in. informacje o poszczególnych klubach, składach ich drużyn, ostatnich zmianach kadrowych, meczach towarzyskich oraz wszystko to, co jest niezbędne każdemu piłkarskiemu kibicowi. \Dane statystyczne zawarto na powierzchni 256 stron.
Siłą wydawnictwa są kompletne i unikatowe statystyki polskich rozgrywek piłkarskich - od I do IV ligi. Ponadto Almanach zawiera szczegółowe opisy karier wszystkich piłkarzy aktualnie grających w Polsce na szczeblu centralnym. Publikacja poświęca też sporo miejsca piłkarskiej Reprezentacji Polski, eliminacjom Mistrzostw Świata 2006, rozgrywkom o Puchar Polski oraz europejskim pucharom. Uzupełnieniem tematycznym jest historyczny rys polskich rozgrywek piłkarskich oraz ligowa tabela wszech czasów.
"Na rynku do tej pory brakowało wydawnictw kompleksowo zajmujących się statystyką sportową. Indagowani przez naszych czytelników, od pewnego czasu przyglądaliśmy się możliwościom wejścia w ten segment działalności. Tej wiosny okres wydał się najbardziej odpowiedni, stąd też decyzja o uruchomieniu działalności wydawniczej." - mówi Paweł Mogielnicki, prezes 90minut.pl Media.
"Kierując się wyłącznie opiniami naszych czytelników stworzyliśmy publikację, która w pełni zaspokaja gusta fanów polskiej piłki nożnej. Wydawnictwo ma zupełnie nowatorski charakter i w żadnym stopniu nie kopiuje powstających w ostatnich czasach w hurtowych ilościach tzw. "skarbów kibiców". Stawiamy na rzetelną informację statystyczną, miast budowanych naprędce list transferowych." - dodaje Maciej Kusina, jeden z autorów Almanachu.
Dołącz do dyskusji: Z internetu do prasy