SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wrtualna wędrówka po domach w Muratorze

Na płycie CD dołączonej do pisma znajduje się ponad trzysta projektów domów, a specjalne oprogramowanie umożliwia obejrzenie od środka w wersji trójwymiarowej pięciu wybranych.

Można zajrzeć w każdy kąt budynku, przyjrzeć się schodom, kominkowi, meblom. „Murator” jest pierwszym magazynem na rynku, który stworzył Czytelnikom okazję odbycia tak niepowtarzalnej wędrówki i pokazał na podstawie swoich projektów, jak pięknie można urządzić domy. W miesięczniku znajduje się także dodatek „Trawnik jak marzenie”, poświęcony pozornie banalnemu tematowi – trawie. W blisko dwudziestostronicowym poradniku można znaleźć informacje dotyczące tej najbardziej wymagającej rośliny w ogrodzie, dowiedzieć się: jak zakładać trawnik, jak go pielęgnować i w jaki sposób walczyć z chorobami trawy. O tym, jak ważnym momentem dla budujących jest wiosna przypominają również firmy z branży budowlanej: Grupa Polskie Składy Budowlane, Nobiles oraz Wieneberger, których foldery i informatory można znaleźć w najnowszym numerze miesięcznika.

Majowy „Murator” jest wspierany kampanią reklamową: w telewizji, prasie i internecie.

W maju „Murator” pomaga również w trudnym wyborze ściany – jedno lub dwuwarstwowej. Pokazuje, jakie folie dachowe można zastosować, doradza, na jakim etapie budowy najlepiej zamontować okna i jak odświeżyć elewację budynku na wiosnę, żeby długo cieszyła oko.
W najnowszym numerze również o tym, jak wykryć złodzieja zanim wejdzie do domu, w jaki sposób naprawić studnię, a także o ubezpieczeniu jako zabezpieczeniu kredytu.

Ukazanie się majowego „Muratora” na rynku wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie i internecie. Spoty telewizyjne są emitowane od 17 do 21 kwietnia br. w kanałach: TVP1, TVN, TVN7, Telewizja POLSAT, TV4, Tele 5, At Media oraz Telewizja PULS. Za kreację reklamy TV odpowiada agencja reklamowa PENTAGON Media Team, należąca do Wydawnictwa MURATOR. Wykonaniem spotów zajęła się firma Avantgarde, zaś media zaplanował Mindshare. Oprócz magazynów wydawnictwa, reklama prasowa pojawi się w miesięcznikach „Playboy”, „Auto Świat” oraz „Forbes”. Promocja obejmuje również serwisy i witryny internetowe Wydawnictwa MURATOR oraz portale www.onet.plwww.money.pl.

Dołącz do dyskusji: Wrtualna wędrówka po domach w Muratorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl