„Wprost” chce pokazać, że „Polska jest Ok!”
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) rusza z akcją społeczną „Polska Ok!”. - Będziemy pokazywać zupełnie inny wizerunek Polski i Polaków - zapowiada we wstępniaku do najnowszego numeru pisma jego redaktor naczelny Michał Kobosko.
W ramach akcji „Polska OK!” „Wprost” chce promować kraj i ludzi, którzy odnosili i odnoszą największe sukcesy w Europie. - Startujemy przed Euro, ale chcemy, by znaczek uśmiechniętej buźki towarzyszył nam nie tylko w czasie wizyty tysięcy kibiców. Chcemy, żeby Polska była naprawdę OK. Na co dzień - pisze naczelny „Wprost”.
Akcja ma służyć pokazywaniu tego, co przed Euro się udało i tego, co udało się Polakom osiągnąć przez ostatnich 20 lat. - W ramach naszej akcji pokażemy także, że istnieje u nas nowoczesny patriotyzm. Patriotyzm bez okładania się kijami, dzielenia na bardziej i mniej prawdziwych Polaków, bez kłótni o historyczne klęski - zapowiada Kobosko.
>>> “Przekrój” i “Wprost” tracą czytelników - raport Wirtualnemedia.pl
W najnowszym numerze „Wprost” czytelnicy znajdą naklejki z logo akcji czyli biało-czerwoną uśmiechniętą buźką.
Tygodnik ogłosił też konkurs, w którym można wygrać bilet na mecz Polska-Grecja otwierający Euro 2012. Wystarczy przesłać swoja propozycję tego, jak przedstawić Polskę gościom mistrzostw jako kraj ludzi pozytywnych. Propozycje w formie słownej, muzycznej, wideo, zdjęć lub hasła można przesyłać za pomocą formularza na www.polskaok.pl lub mailem na konkurs@wprost.pl. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 30 maja 2012 br. Najciekawsze propozycje zostaną opublikowane na stronie akcji. Sponsorem konkursu jest Coca-Cola.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” chce pokazać, że „Polska jest Ok!”