Viacom! Blink w panelu Nielsena
Kanał Viacom! Blink od stycznia br. został włączony do pomiaru w ramach panelu telemetrycznego Nielsen Audience Measurement. W związku z tym kanał rozpocznie sprzedaż reklam w systemie gwarantowanej widowni.
Za obsługę reklamowa stacji odpowiada broker Atmedia, który od lipca ub.r. sprzedaje ją z cennika. Teraz reklamodawcy mogą korzystać również ze wszystkich pozostałych form zakupu proponowanych przez Atmedia, takich jak pakiety atmax, atmax select, atyour target, atsingle.
Stacja oferuje również marketerom realizację projektów standardowych, jak np. sponsoring programów, lokowanie produktu, akcje BTL czy kampanie z wykorzystaniem www.
Viacom! Blink nadaje od 20 lipca 2011 roku. W jego ofercie programowej są seriale, programy rozrywkowe i dokumentalne, lifestylowe oraz reality-show. Kanał oglądać można m.in. w Cyfrze+ i na platformie N.
Dołącz do dyskusji: Viacom! Blink w panelu Nielsena