SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viacom! Blink w panelu Nielsena

Kanał Viacom! Blink od stycznia br. został włączony do pomiaru w ramach panelu telemetrycznego Nielsen Audience Measurement. W związku z tym kanał rozpocznie sprzedaż reklam w systemie gwarantowanej widowni.

Za obsługę reklamowa stacji odpowiada broker Atmedia, który od lipca ub.r. sprzedaje ją z cennika. Teraz reklamodawcy mogą korzystać również ze wszystkich pozostałych form zakupu proponowanych przez Atmedia, takich jak pakiety atmax, atmax select, atyour target, atsingle.

Stacja oferuje również marketerom realizację projektów standardowych, jak np. sponsoring programów, lokowanie produktu, akcje BTL czy kampanie z wykorzystaniem www.

Viacom! Blink nadaje od 20 lipca 2011 roku. W jego ofercie programowej są  seriale, programy rozrywkowe i dokumentalne, lifestylowe oraz reality-show. Kanał oglądać można m.in. w Cyfrze+ i na platformie N.

Dołącz do dyskusji: Viacom! Blink w panelu Nielsena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl