UPC ma 330 tys. klientów telewizji cyfrowej
Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 332,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 72 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych opublikowanych przez spółkę. To najdynamiczniej rosnąca usługa operatora.
W samym III kwartale br. sieć pozyskała 37,8 tys. klientów telewizji cyfrowej. Łącznie z usługi telewizyjnej (analogowej lub cyfrowej) na koniec września br. korzystało 1,017 tys. abonentów UPC, co oznacza wzrost “rok do roku” o 0,3 proc.
Drugą najpopularniejszą usługą UPC Polska jest szerokopasmowy dostęp do internetu. Na koniec września br. korzystało z niego 498,9 tys. abonentów, czyli o 14 proc. więcej niż rok wcześniej. W połowie października br. liczba podłączonych do internetu przez UPC przekroczyła już pół miliona. Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wzrosła w ciągu roku o 28 proc. i wyniosła na koniec III kwartału br. 216,6 tys.
Łącznie sieć UPC Polska na koniec września br. miała 1,086 mln abonentów (o 0,04 proc. więcej niż na koniec września 2009 roku), a liczba sprzedanych przez firmę usług (RGU) przekroczyła 1,732 mln. Od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad 70,9 tys.
Dołącz do dyskusji: UPC ma 330 tys. klientów telewizji cyfrowej