SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ugotowani” zyskali widzów i podnoszą widownię TVN

Czwarta edycja „Ugotowanych” - w porównaniu do emitowanej jesienią trzeciej serii - zyskała 550 tys. widzów. Reality-show poprawia też wyniki TVN względem ub.r. Produkcja zajmuje jednak drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVP1.

Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków programu „Ugotowani 4” (emisja w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 24 lutego br.) wyniosła 2,67 mln widzów. Przełożyło się to na 17,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz na 24,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie największą oglądalność miał drugi odcinek programu. Obejrzało go 2,86 mln widzów.

Czwarta edycja „Ugotowanych” w porównaniu z emitowaną jesienią ub.r. trzecią serią ma o 550 tys. oglądających więcej. Jej pierwsze pięć odcinków oglądało bowiem średnio 2,12 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,67 proc. oraz 24,31 proc.

Format również podnosi widownię TVN względem analogicznego okresu rok wcześniej. Wtedy stacja w niedzielnym paśmie między 18.00 a 19.00 miała raptem 1,54 mln oglądających, co przekładało się odpowiednio na 11,01 proc. oraz 12,38 proc. udziału.

W czasie emisji programu TVN zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, która nadaje powtórki „Komisarza Alexa” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 19,50 proc. udziału. Natomiast trzecia w kolejności jest Dwójka („Panorama”, „Sport Telegram” i „Pogoda”; 12,11 proc.), a czwarty - Polsat („Pamiętniki z wakacji” oraz początek „Wydarzeń”; 9,39 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już liderem rynku. Dalej plasują się TVP1, Polsat oraz TVP2.


Trzy topowe odcinki „Ugotowanych”

Data Wszyscy 4+
AMR SHR %
03-03-2013 2858591 18,91%
17-03-2013 2753319 18,76%
24-03-2013 2723478 18,45%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2908679 19,50% 13,37%
TVN-Ugotowani 2669281 17,90% 24,17%
TVP2 1806892 12,11% 8,03%
Polsat 1400025 9,39% 9,86%

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali widzów i podnoszą widownię TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.facebook.com/pages/Nie-migruje-NC/128575910660910
http://www.facebook.com/pages/Nie-migruje-NC/128575910660910
0 0
odpowiedź
User
n
Kto oglada to badziewie ?
0 0
odpowiedź
User
gosc
Tez sie dziwie ze ludzie traca czas na takie badziewie
to jedno wielkie G i dno
0 0
odpowiedź