TTV i National Geographic promują “Tabu Polska” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serialu dokumentalnego “Tabu Polska”, który emitowany będzie na antenach stacji National Geographic Channel i TTV. Działania obejmą telewizję, radio, prasę oraz internet.
Akcja promocyjna prowadzona jest na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland i Grupy TVN, reklamy prasowe pojawiły się w pismach z programem telewizyjnym, tygodnikach opiniotwórczych oraz tytułach prasowych Agory. Działania reklamowe prowadzone są też w rozgłośniach i serwisach internetowych Agory. Zaplanowano również działania SEM w ramach Google i YouTube.
Strategię i kreację kampanii opracowały wspólnie działy marketingu FOX International Channels Poland oraz telewizji TTV, zaś zakupem mediów zajęły się domy mediowe Mediacom oraz Vizeum.
„Tabu Polska” to rodzima wersja amerykańskiej serii „Tabu”. Produkcja przybliży widzom różnorodność ludzkich upodobań i pomysłów na życie, którą możemy obserwować w naszym kraju.
Serial nadawany będzie w poniedziałki o 22.00 na antenie National Geographic Channel i czwartki o 22.00 w TTV począwszy od 1 września br.
Dołącz do dyskusji: TTV i National Geographic promują “Tabu Polska” (wideo)
Tematem będzie uderzenie samolotu malezyjskiego w lipcu br. w drzewo buk na Ukrainie.
Celowe wydaje się wspomnienie o ofiarnej pomocy w akcji ratunkowej oraz o życzliwym stosunku do rodzin ofiar, miejscowych, noworosyjskich służb porządkowych miejscowych,