TikTok zatrudnił agencję Grayling
Platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z agencją public relations Grayling - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Zakres współpracy obejmuje m.in. media relations i prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada za koordynację działań komunikacyjnych TikToka w Polsce, w tym za komunikację B2B. Zadaniem agencji jest także budować świadomości marki platformy oraz jej pozycjonowanie w grupach docelowych. Grayling będzie również wspierać kampanie marketingowe TikToka na polskim rynku.
Z ramienia agencji działaniami na rzecz TikToka kieruje Anna Popłonkowska, szefowa działu korporacyjnego. Grayling wybrano w przetargu.
Umowa ma charakter długoterminowy. TikTok nie zatrudniał wcześniej agencji PR w Polsce.
TikTok współpracuje w Polsce w zakresie realizacji kampanii reklamowych m.in. z agencjami They.pl oraz Cityboard Media.
Według danych Gemius/PBI, w październiku przeglądarkową wersję TikToka odwiedziło 2,43 mln polskich internautów. To rekordowy wynik portalu w porównaniu z jego danymi z wcześniejszych miesięcy br. - na przykład w kwietniu miał 2,02 mln użytkowników, w czerwcu 1,35 mln, a w sierpniu 1,43 mln.
Dołącz do dyskusji: TikTok zatrudnił agencję Grayling