„The Power of True” - FleishmanHillard z nowym wizerunkiem i strategią
Z początkiem maja agencja FleishmanHillard wprowadziła globalnie swoją nową identyfikację, opartą na sloganie „The Power of True”, oraz strategię działania.
FleishmanHillard w swoim nowym pozycjonowaniu wychodzi poza ramy tradycyjne pojmowanego public relations, określając się jako agencję komunikacji zintegrowanej, oferującą rozwiązania w modelu PESO (paid, earned, shared i owned media).
- Już wiele lat temu dostrzegliśmy zmiany, które zaczęły zachodzić w komunikacji. Obserwowaliśmy również, jak zmieniały się wymagania naszych klientów, którzy oczekiwali od nas nowych, zintegrowanych rozwiązań. Odpowiadając na te potrzeby firma stopniowo wdrażała nowe usługi i rozszerzała swoje kompetencje. Ostatecznie podjęliśmy decyzję o zaprezentowaniu nowej strategii, a także nowego brandingu FleishmanHillard podkreślającego te zmiany - opisuje Dave Senay, president i CEO FleishmanHillard.
Agencja zyskała nową identyfikację wizualną, której główne elementy to logo oraz hasło „The Power of True”. - Obowiązujące do tej pory logo opracowane zostało w 1990 roku i świetnie służyło nam przez minione lata. Nasza firma przeszła jednak ewolucję i ma teraz nową historię do opowiedzenia, dlatego konieczne było odświeżenie jej identyfikacji - wyjaśnia Julia Kozak, dyrektor zarządzająca FleishmanHillard w Warszawie. - Słowo „True” świetnie charakteryzuje naszą umiejętność wspierania klientów w budowaniu prawdziwej, angażującej komunikacji. Odzwierciedla ono również nasze przywiązanie do najwyższych etycznych standardów, definiuje kim jesteśmy i w którym kierunku powinniśmy zmierzać - przekonuje Dave Senay.
Dołącz do dyskusji: „The Power of True” - FleishmanHillard z nowym wizerunkiem i strategią