„Szosa” nowym magazynem dla pasjonatów kolarstwa
Na rynku pojawił się dwumiesięcznik „Szosa” - pierwszy magazyn poświęcony kolarstwu szosowemu. Wśród autorów pisma będą osoby kojarzone z kolarstwem wyczynowym.
Wydawcą tytułu i jego redaktorem naczelnym jest Borys Aleksy. Zdecydował się on na wprowadzenie magazynu o kolarstwie szosowym na rynek na fali popularności tego sportu, spowodowanej m.in. sukcesami polskich sportowców Rafała Majki i Michała Kwiatkowskiego. - To sport dostępny dla wszystkich. Nie tylko interesuje się nim coraz więcej Polaków. Rzesze go też uprawiają - podkreśla Borys Aleksy.
W magazynie „Szosa” czytelnicy znajdą m.in. wywiady, opisy sprzętu oraz cykli treningowych, fotoreportaże z miejsc, w których przygotowują się mistrzowie czy przewodniki po wyścigach. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Michałem Kwiatkowskim, aktualnym mistrzem świata w kolarstwie szosowym.
Autorami dwumiesięcznika będą osoby kojarzone z kolarstwem wyczynowym jak Wolfgang Brylla, Adam Probosz, Paweł i Łukasza Gadzała, Jakub Zimoch, Miłosz Sajnog, Małgorzata Pawlaczek, a także eksperci od sprzętu, treningu i innych zagadnień związanych z jazdą na rowerze. Za sprzedaż reklam w tytule odpowiada firma Cyclemotion.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
„Szosa” liczy 132 strony, ukazała się w nakładzie 10 tys. egz. i w cenie 15 zł. Magazyn można kupić w punktach sieci Ruch, Kolporter, Empik, HDS (Relay, Inmedio) oraz w wybranych sklepach rowerowych. Wydawca zapowiada udostępnienie niebawem wydania na tablety i smartfony.
Wejście pisma na rynek wspiera kampania w punktach sprzedaży prasy, na portalach związanych z branżą rowerowa oraz w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: „Szosa” nowym magazynem dla pasjonatów kolarstwa