SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła oglądalność stacji grupy TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN spadł w październiku do 23,5%, w porównaniu z udziałem na poziomie 23,7% w październiku 2006 r.

W prime time udział w rynku spadł do 25,8% z 27,7% w październiku 2006 r., podała spółka w komunikacie.

Udział w rynku flagowej stacji TVN zmalał w październiku o 2,4 pkt r/r do 23,2%. W prime time TVN osiągnął 20,9% udziału, notując spadek o 2,4 pkt r/r.

Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się w październiku 2007 r.: główny serwis informacyjny "Fakty", program rozrywkowy "Taniec z gwiazdami", seriale "Na wspólnej" i "Niania", magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy", program publicystyczny "Uwaga!", program rozrywkowy "Szymon Majewski Show", serial sensacyjny "Detektywi" oraz "Wieczór wyborczy". Filmem, który zanotował największą oglądalność był "Nigdy w życiu".

Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł w październiku do O 1,2 pkt do 3,5% r/r.

Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia, Telezakupy Mango. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność stacji grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl