SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słaby marzec TVN

W marcu z największych stacji telewizyjnych w grupie 4+ straciła tylko telewizja TVN

Liderem rynku telewizyjnego w dalszym ciągu pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Polska.

Udział TVP 1 w marcu 2005 wyniósł 24,76% i był o 0,42% niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Tymczasem systematycznie rośnie udział w rynku TVP 2 oraz telewizji Polsat. Marzec był natomiast kolejnym miesiącem spadkowym telewizji TVN.
 
 
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, sporo zyskała TVP 2 oraz Telewizja Polsat. TVP 1 i TVN zanotowały spadek.

Warto podkreślić, że telewizja TVN zyskała w grupie 16-49 miasta.

mar-05
  4+ A 16-49 a 16 - 49 miasta
Channel SHR % SHR % SHR %
TVP1 24,76% 22,11% 19,57%
TVP2 22,21% 20,49% 18,16%
Polsat 17,33% 20,17% 17,41%
TVN 14,85% 16,75% 19,13%
TVP 3 tot. 4,58% 3,32% 3,14%
TV4 2,30% 2,76% 2,98%
TVN7 1,49% 1,70% 2,41%
TVN24 0,99% 0,78% 1,16%
TVPolonia 0,94% 0,85% 1,15%
CN/TCM 0,90% 0,72% 0,86%
Eurosport 0,66% 0,68% 0,93%
Jetix/FoxKids 0,65% 0,47% 0,69%
Discovery 0,49% 0,49% 0,66%
PULS 0,37% 0,35% 0,40%
Hallmark 0,35% 0,39% 0,58%
mar-04
  4+ A 16-49 a 16 - 49 miasta
Channel SHR % SHR % SHR %
TVP1 24,34% 21,17% 19,08%
TVP2 20,06% 18,45% 16,11%
Polsat 16,87% 19,75% 16,53%
TVN 15,39% 16,93% 18,14%
TVP 3 tot. 5,11% 4,09% 3,97%
TV4 2,79% 3,38% 3,29%
TVN7 2,10% 2,46% 3,57%
TVPolonia 1,34% 1,24% 1,54%
CN/TCM 1,13% 0,89% 1,29%
TVN24 0,81% 0,76% 1,11%
Jetix/FoxKids 0,81% 0,52% 0,80%
Eurosport 0,61% 0,49% 0,69%
Tele5 0,55% 0,60% 0,89%
PULS 0,47% 0,43% 0,45%
Discovery 0,44% 0,45% 0,66%

Dołącz do dyskusji: Słaby marzec TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl