Show kulinarny TVP 2 ma mniej widzów, ale wygrywa z konkurencją
Kulinarny program rozrywkowy 'Smaczne Go!', który w sobotniepopołudnia pokazuje TVP 2, cieszy się mniejszą popularnością niżprzed rokiem, ale show nadal wygrywa z nadawanymi w tym samymczasie propozycjami konkurencji.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, średnia widowniapięciu dotychczas wyemitowanych wydań trzeciej serii programu"Smaczne Go!" wyniosła 1,56 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 19,12 proc.
To gorszy wynik niż osiągnęła w analogicznym okresie ub. r.premierowa edycja show. Po pięciu odcinkach oglądało ją średnio2,17 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jej emisji wynosił 25,58proc.
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
05-04-2008 | 1 413 477 | 19,45% | 18,10% |
29-03-2008 | 1 991 213 | 24,19% | 21,38% |
22-03-2008 | 1 494 783 | 15,12% | 13,01% |
15-03-2008 | 1 409 869 | 18,49% | 14,18% |
08-03-2008 | 1 514 655 | 19,14% | 16,41% |
średnia | 1 564909 | 19,12% | 16,45% |
W paśmie nadawania "Smaczne Go!" (soboty między 15.05 a 15.55) TVP2 ma pozycję lidera rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu znajdujesię wtedy TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. filmy, "Śpiewać jakto łatwo powiedzieć", sport i inne programy, które ogląda 1,49 mlnwidżów. Dalej plasują się: TVN (m.in. "Siłacze" i filmy;1,25 mln) iPolsat (m.in. "Się kręci, "Świat według Kiepskich", sport ifilmy;1,02 mln).
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 2 - Smaczne Go! | 1 564909 | 19,12% |
TVP 1 | 1 493 893 | 18,25% |
TVN | 1 247 488 | 15,24% |
Polsat | 1 021 099 | 12,47% |
Program "Smaczne Go!" oglądają najchętniej kobiety, widzowiepowyżej pięćdziesiątki, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osobyz wykształceniem podstawowym i średnim.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 75 | 35,87% |
Kobiety | 124 | 64,13% | |
Wiek | 4- 9 | 38 | 2,37% |
10- 15 | 54 | 4,09% | |
16 - 19 | 41 | 2,53% | |
20 - 24 | 49 | 4,35% | |
25 - 29 | 58 | 4,92% | |
30 - 34 | 68 | 5,35% | |
35 - 39 | 78 | 5,23% | |
40 - 44 | 94 | 6,18% | |
45 - 49 | 86 | 6,67% | |
50 - 54 | 136 | 11,22% | |
55 - 59 | 148 | 10,66% | |
60+ | 198 | 36,42% | |
Wlk.miasta | Wieś | 92 | 35,51% |
< 50 tys. | 101 | 23,98% | |
50-100 tys. | 116 | 10,37% | |
100-200 tys. | 89 | 7,06% | |
> 200 tys. | 111 | 23,08% | |
Zawód | Top management | 45 | 3,70% |
Pracownicy szczebla średniego | 93 | 12,53% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 83 | 16,20% | |
Emeryci | 188 | 48,58% | |
Inne | 58 | 18,99% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 116 | 51,30% |
Średnie | 111 | 33,54% | |
Wyższe | 73 | 8,70% | |
Inne | 47 | 6,46% |
TVP
Dołącz do dyskusji: Show kulinarny TVP 2 ma mniej widzów, ale wygrywa z konkurencją