SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”

Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show.

„Ugotowanych” ogląda średnio 16,69 proc. wszystkich widzów mających włączony telewizor w niedziele o 18.00  i 21,23 proc. osób z grupy wiekowej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga edycja osiąga zatem lepsze wyniki niż pierwsza, która w październiku 2010 o godz. 17.00 gromadziła przed ekranami 1,21 mln widzów przy udziale na poziomie 10,6 proc. i 14,1 proc. (więcej na ten temat).

TVN w paśmie nadawania „Ugotowanych” ma jednak nieco niższa widownię niż rok wcześniej (1,86 mln), ale za trochę wyższe udziały (we wrześniu ub.r. wynosiły one odpowiednio 15,78 proc. i 14,89 proc.)

Propozycja TVN przegrywa tylko z Jedynką, która w tym czasie emituje „Ojca Mateusza” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 22,48 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest natomiast Dwójka i pasmo informacyjne („Panorama”, „Sport Telegram” i prognoza pogody; 12,82 proc.) Ostatnie miejsce zajmuje Polsat (11,71 proc.), gdzie można wówczas obejrzeć filmy fabularne i „Wydarzenia”.„Ugotowani” wygrywają jednak w grupie komercyjnej, gdzie mają 21,23 proc., spychając Jedynkę z wynikiem 18,18 proc. na drugie miejsce.

Z danych telemetrycznych wynika, że program cieszy się największą popularnością wśród kobiet, osób w wieku 25 – 59 lat, mieszkańców średnich i dużych miast.


Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
11-09-2011 1 569 505 16,05% 21,63%
18-09-2011 1 807 643 16,27% 19,53%
25-09-2011 2 007 660 17,64% 22,53%
średnia 1 795 274 16,69% 21,23%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2 415 110 22,48% 18,18%
TVN 1 795 274 16,69% 21,23%
TVP2 1 377 825 12,82% 7,18%
Polsat 1 258 120 11,71% 12,76%


Profil widowni „Ugotowanych”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,58% 76
Kobiety 63,42% 122
Wiek  4-9 4,01% 67
 10-15 3,49% 51
16 - 19 2,64% 47
20 - 24 4,86% 62
25 - 29 10,31% 116
30 - 34 12,46% 150
35 - 39 8,12% 110
40 - 44 6,76% 105
45 - 49 7,11% 103
50 - 54 8,18% 102
55 - 59 10,03% 129
60+ 22,04% 109
Wlk. Miasta Wieś 25,82% 66
< 50 tys. 21,84% 91
50-100 tys. 12,67% 147
100-200 tys. 6,01% 74
> 200 tys. 33,66% 167
Zawód Top management 10,43% 120
Pracownicy średniego szczebla 18,94% 126
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,71% 99
Emeryci 29,84% 116
Inni 21,08% 69
Wykształcenie Podstawowe 47,51% 105
Średnie 30,95% 105
Wyższe 14,05% 112
Inne 7,49% 59


 

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz.
Świetny program "Ugotowani" w niedziele o 18.oo.Polecam
0 0
odpowiedź
User
moja opinia
Również bardzo lubię ten program - "Ugotowani" (...) tak samo jak "Kuchenne rewolucje" - oba programy oceniam pozytywnie! Naprawdę warto oglądać takie programy, tym bardziej że TVN w zdecydowanej większości bardzo dobrze wypada w produkcjach tego typu programów. Brawo TVN za dwa bardzo fajne programy (...) lepsze to niż wszelkie głupkowate seriale oglądane przez wielu widzów, tym bardziej niech TVN nie zabiera się już za wszelkie seriale, gdyż ostatnio tym bardziej nie potrafią już zrobić dobry serial - bardzo słabo wypada ostatnio TVN jeśli chodzi o wszelkie głupkowate seriale telewizyjne, czy to własne lub na licencji :-(
0 0
odpowiedź
User
kiper
widze same trole z tvnu
0 0
odpowiedź