SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Relaunch "Kalejdoskopu losów"

Z najnowszym, czerwcowym numerem "Kalejdoskopu losów" sfinalizowano przygotowania do nowego pozycjonowania magazynu.

Kierunek jego rozwoju oddaje hasło "W całości o miłości".

   

- Od początku bieżącego roku trwały prace nad treścią oraz modyfikacją projektu layoutu. Po raz pierwszy w 9-letniej historii pisma (obecnego na rynku od czerwca 1997r.) wprowadzono zmiany na taką skalę. Nowością w odświeżonym "Kalejdoskopie Losów" jest zróżnicowanie historii "romansowo-partnerskich" - oprócz tzw. "problemowych" z komentarzem specjalisty oraz zabawnych i romantycznych wprowadzono również erotyki. Koncepcja bliższego kontaktu z czytelnikami realizowana jest m.in. poprzez rubrykę poradnikową "Dogadajmy się", w której czytelnicy opisują swoje problemy w związkach, a specjaliści odpowiadają na ich listy. Pod względem graficznym tytuł ilustrują bardziej spójne stylistycznie zdjęcia oraz uporządkowany, przejrzysty layout. Liftingowi poddano również logo miesięcznika - podano w komunikacie prasowym.

Numer 6/2006 trafia do sprzedaży 1.06.2006 w nakładzie 110.000 egz. i niezmienionej cenie 1,95zł. Relaunchowi Kalejdoskopu Losów towarzyszy przygotowana przez wydawnictwo kampania w tytułach "story" Phoenix Press - "Z życia wzięte" oraz "Sukcesy i porażki".

Dołącz do dyskusji: Relaunch "Kalejdoskopu losów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl