Ogilvy PR nadal dla LG
Amerykański oddział LG Electronics podpisał kolejny kontrakt z Agencją Ogilvy PR
Amerykański oddział LG Electronics, zadowolony z dotychczasowej współpracy (obsługa rynku klientów używających sprzętu elektronicznego), podpisał kolejny kontrakt z Agencją Ogilvy PR. Tym razem firma będzie odpowiedzialna za obsługę dwóch działów LG: telefony komórkowe oraz informacja technologiczna. Poza tym, zadaniem Agencji będzie koordynacja prac związanych z utrzymaniem wizerunku firmy na rynku amerykańskim.
- Poszukiwaliśmy agencji ze świeżymi pomysłami i odpowiednim podejściem. Byliśmy pod wrażeniem talentu, jakim Ogilvy PR wykazała się podczas naszej pierwszej współpracy - powiedział John Taylor, Dyrektor ds. Public Relations w amerykańskim oddziale LG - Zespół ma wiele doświadczenia, nie tylko w zakresie sprzętu elektronicznego - dodał.
Nad koordynacją działań w Los Angeles, Nowym Jorku i Chicago będzie pracować przynajmniej 15 pracowników agencji. Na ich czele stanie Barby Siegel - Dyrektor Zarządzający w Ogilvy PR.
- To czym się teraz zajmujemy, to indywidualna współpraca z każdym z oddziałów, która ma na celu zajęcie przez LG dominującej pozycji na rynku elektronicznym w USA - powiedział Siegel. LG Electronics jest w trakcie realizacji swojej pierwszej kampanii wizerunkowej, pod hasłem: "LG: Life's Good". Akcja ruszyła w pierwszym kwartale 2004 roku. Ogilvy PR pomaga również przy tworzeniu billboardu (wartego 10 milionów dolarów), który zawiśnie ma Times Square w grudniu. Billboard będzie przedstawiał klientów LG używających jej produktów.
Całość zostanie wsparta nowym sloganem firmy.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy PR nadal dla LG