Nowy "Świat Energii"
"Świat Energii" w nowej szacie graficznej
"Świat Energii” zmienił layout w kierunku większej przejrzystości i uporządkowania. Obecna makieta wyróżnia się oszczędnością kolorystyczną (3 kolory), jednym typem czcionki, skondensowaniem tekstów dzięki zmniejszonej interlinii, krótkimi hasłowymi tytułami.
Celem tych zmian jest przede wszystkim osiągnięcie prostoty, ładu i przejrzystości miesięcznika a tym samym ułatwienie czytelnikowi poruszania się pomiędzy sekcjami pisma oraz zwrócenie jego uwagi na najważniejsze oraz najbardziej interesujące zagadnienia.
Autorem nowego layoutu jest Studio Atlantis, pracujące m.in. dla: Beckers, Optirock, TP S.A., HIAB, Gullfiber, TVP, NCC.
W ubiegłym roku Migut Media S.A. zmieniło szatę graficzną wydawanych przez spółkę pism w segmencie business-to-consumer (B2C) Audio-Video i Video-Mix, jak również z sukcesem wprowadziło na rynek nowy miesięcznik poświęcony tematyce dekoracji wnętrz „Villa”.
Na ten rok spółka planuje kolejną fazę zmian, tym razem w segmencie pism B2B. W niedalekiej przyszłości nowy layout zyskają wydania specjalne dwóch miesięczników: „Świata Telekomunikacji” i „Świata Energii”.
„Świat Energii” to pismo poświęcone tematyce związanej z produkcją, przesyłaniem, dystrybucją i handlem energią, gazownictwem i ciepłownictwem. Jest adresowane do odbiorcy instytucjonalnego, ukazuje się w nakładzie 6 000 egzemplarzy.
Cena egzemplarza wynosi 10 złotych. Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Krzysztof Golachowski.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy "Świat Energii"