Nowy naczelny "Businessman Magazine"
"Businessman Magazine" redukuje etaty i zmniejsza wynagrodzenie pracownikom
Zespół z nowym redaktorem naczelnym "Businessman Magazine" pracuje nad odświeżeniem zawartości magazynu. Zmieni się także strategia promocji i reklamy miesięcznika. Departamenty promocji, PR i dystrybucji przygotowują kampanię promocyjną i liczne działania marketingowe wokół tytułu.
Równolegle przeprowadzono zmiany w zespole redakcyjnym: zredukowano trzy etaty, a pozostałym pracownikom zmniejszono wynagrodzenia oraz określono nowe zakresy obowiązków. Redukcje objęły także inne działy Business Press.
"Celem redukcji kosztów jest zwiększenie poziomu rentowności wydawnictwa, co w obecnej sytuacji rynkowej czasopism utrzymujących się głównie z reklam, stanowi priorytet" - wyjaśnia Ewa Piechna-Pietrzyk, dyrektor generalny Business Press.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy naczelny "Businessman Magazine"