Nowe oblicze Magazynu Handlowiec Info
Zmiany w szacie graficznej w listopadowym wydaniu Magazynu Handlowiec Info.
- Nowe logo i odświeżona szata graficzna to najbardziej widoczne z wprowadzonych zmian. W najnowszym numerze jest ich dużo więcej - mówi Marek Jerzak, redaktor naczelny miesięcznika.
Nad nowym wizerunkiem miesięcznika Magazyn Handlowiec Info pracowały trzy niezależne sztaby grafików. Spośród trzech propozycji wybrano jedną. Przez kolejnych kilka tygodni dopracowywano go jeszcze w szczegółach.
- Nowy wizerunek to odpowiedź na potrzeby naszych czytelników. Jednocześnie jednak jest to krok, który pozwala nam utrzymywać się w równym szeregu z najbardziej cenionymi pismami tego typu w Europie - wyjaśnia redaktor naczelny.
Pojawiła się nowa winieta na okładce, na której wygospodarowano także miejsce na niewielki moduł reklamowy. W dalszej części jest nowy dział z listami od czytelników, a raport podzielony jest teraz na kilka tekstów szczegółowo analizujących opisywany segment rynku.
Miesięcznik wzbogacił się o porady prawne. Znalazło się w nim również miejsce na dział "Dla Ciebie". Przedstawiane w nim będą tematy dotyczące problemów, z jakimi borykają się handlowcy. W bieżącym numerze przeczytać można między innymi o pladze przestępców napadających na sklepy. Znaleźć można też artykuły o ludziach, nie zawsze tych najbardziej znanych, którym udało się odnieść sukces. Poprawiły się zdjęcia i infografiki.
- Naszym celem jest tworzenie gazety wartościowej merytorycznie, ale i ciekawej. Takiej, do której zagląda się z przyjemnością a nie z obowiązku - dodaje Jarosław Olewicz, dyrektor zarządzający w Domu Mediowym Pentagram, który wydaje Magazyn Handlowiec Info.
Magazyn Handlowiec Info ukazuje się od niemal trzech lat. Obecny nakład to 62 tys. egzemplarzy. Od tego roku systematycznie wzbogacany jest o dodatki tematyczne.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze Magazynu Handlowiec Info