SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe oblicze Magazynu Handlowiec Info

Zmiany w szacie graficznej w listopadowym wydaniu Magazynu Handlowiec Info.

- Nowe logo i odświeżona szata graficzna to najbardziej widoczne z wprowadzonych zmian. W najnowszym numerze jest ich dużo więcej - mówi Marek Jerzak, redaktor naczelny miesięcznika.

Nad nowym wizerunkiem miesięcznika Magazyn Handlowiec Info pracowały trzy niezależne sztaby grafików. Spośród trzech propozycji wybrano jedną. Przez kolejnych kilka tygodni dopracowywano go jeszcze w szczegółach.

- Nowy wizerunek to odpowiedź na potrzeby naszych czytelników. Jednocześnie jednak jest to krok, który pozwala nam utrzymywać się w równym szeregu z najbardziej cenionymi pismami tego typu w Europie - wyjaśnia redaktor naczelny.

Pojawiła się nowa winieta na okładce, na której wygospodarowano także miejsce na niewielki moduł reklamowy. W dalszej części jest nowy dział z listami od czytelników, a raport podzielony jest teraz na kilka tekstów szczegółowo analizujących opisywany segment rynku.

Miesięcznik wzbogacił się o porady prawne. Znalazło się w nim również miejsce na dział "Dla Ciebie". Przedstawiane w nim będą tematy dotyczące problemów, z jakimi borykają się handlowcy. W bieżącym numerze przeczytać można między innymi o pladze przestępców napadających na sklepy. Znaleźć można też artykuły o ludziach, nie zawsze tych najbardziej znanych, którym udało się odnieść sukces. Poprawiły się zdjęcia i infografiki.

- Naszym celem jest tworzenie gazety wartościowej merytorycznie, ale i ciekawej. Takiej, do której zagląda się z przyjemnością a nie z obowiązku - dodaje Jarosław Olewicz, dyrektor zarządzający w Domu Mediowym Pentagram, który wydaje Magazyn Handlowiec Info.

Magazyn Handlowiec Info ukazuje się od niemal trzech lat. Obecny nakład to 62 tys. egzemplarzy. Od tego roku systematycznie wzbogacany jest o dodatki tematyczne.

Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze Magazynu Handlowiec Info

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl