Nowe logo miesięcznika „Budujemy dom”
Miesięcznik „Budujemy dom” (Wydawnictwo AVT-Korporacja) od maja pojawił się na rynku z nowym logotypem. Nowe logo pojawiło się tak jak dotychczas - we wszystkich mediach i wydaniach, ukazujących się pod marką “Budujemy dom”: w numerach specjalnych, wydaniach elektronicznych (w tym na platformy Android i IOS), portalach internetowych, forum internetowym, serwisach społecznościowych oraz w telewizji budujemydom.pl.
W najnowszym numerze przygotowano m.in. poradnik zakupowy, gdzie zestawiono 5 rodzajów produktów polecanych przez ekspertów: klimatyzatorów, napędów do bram ogrodzeniowych (rozwieralnych i przesuwnych), klejów do płytek ceramicznych, domofonów i wideodomofonów, a także kotłów na paliwo stałe. Czytelnicy mogą także sprawdzić, ile płaci się wykonawcom za określoną usługę – dane są zbierane od nich samych, na podstawie nadesłanych ankiet.
Wydanie papierowe kosztuje 9,95 zł, a elektroniczne – 5,30 zł, a także wydanie mobilne przez aplikację zarówno na Adroid, jak i na iOS. Dostępna jest także prenumerata roczna w cenie 59,70 zł lub dwuletnia za 119,40 zł, a w wersji elektronicznej w cenie 40,50 zł.
Nakład miesięcznika wynosi 50 tys. egzemplarzy.
“Budujemy Dom“ jest miesięcznikiem wydawanym przez AVT Korporacja od 1998 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo miesięcznika „Budujemy dom”