Nowe logo FLUID-u
Po zeszłorocznej zmianie szaty graficznej, magazyn "Fluid" ponownie unowocześnia swój wygląd
Nowe logo wprowadzone zostało w wydaniu marcowym magazynu (39'2004).
Miesięcznik "Fluid" ukazał się po raz pierwszy na rynku w październiku 2000 roku jako drugi z powstałych w wydawnictwie "Cicha Lipa" tytułów. Jest to najbardziej opiniotwórczy, prezentujący i kształtujący nowe trendy i styl życia magazyn ukazujący się na rodzimym rynku wydawniczym. To pionierskie, ekskluzywne pismo skierowane do aktywnych, kreatywnych i otwartych na zmiany ludzi. Główne działy "Fluidu" to moda, nowoczesna sztuka, fotografia, design, muzyka, film i trendy współczesnej kultury. Sporą część magazynu zajmują duże edytoriale fotograficzne i graficzne. W 2003 roku magazyn otrzymał główną nagrodę za najlepszą okładkę magazynową w konkursie projektowania prasowego "Chimera". Miesięczny nakład "Fluidu" wynosi według danych wydawcy 50 tys. egzemplarzy, z czego średnio sprzedaje się około 37 tys. Zasadnicza struktura reklamodawców miesięcznika to operatorzy telefonii komórkowej i stacjonarnej, producenci telefonów i sprzętu elektronicznego, znane marki odzieżowe i duże firmy kosmetyczne.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowe logo FLUID-u