Nowa jakość na rynku reklamy
Pierwsza wspólna sprzedaż pakietów reklamowych prasy i radia
Od 18 maja Życie Warszawy wraz z radiem WAWa oferują trzy wspólne pakiety reklamowe: brązowy, srebrny i złoty. Najtańszy za 9 tys. zł, najdroższy za 22.5 tys. zł. Pakiety różnią się ilością spotów, czasem ich emisji, jak i różnymi produktami oferowanymi przez Życie Warszawy (grzbiet główny, dodatki tematyczne, magazyny).
– Jeżeli nasza nowa oferta spodoba się klientom i sprzedaż wzrośnie w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku, to od sierpnia pakiety reklamowe włączymy do stałej oferty wydawnictwa – mówi Bartek Matuszkiewicz, dyrektor biura reklamy i ogłoszeń Domu Prasowego Sp. z o. o.
- Taka bliska współpraca z medium, które do tej pory było reklamową konkurencją, jest nie tylko dla WAWy i Życia Warszawy nowym wydarzeniem, to pierwszy taki alians na rynku. Daliśmy sobie półtora miesiąca, aby zorientować się czy klienci przyzwyczajeni do gazety docenią szybkość radia, a ci, którzy do tej pory korzystali głównie z radia docenią pojemność gazety – wyjaśnia Paweł Mączka, dyrektor sprzedaży Agencji Reklamowej WAWa.
Oferta adresowana jest do klienta indywidualnego, który we własnym zakresie realizuje marketing swojej firmy.
Sprzedaż odbywa się poprzez indywidualne prezentacje i konsultacje w siedzibie klienta. Handlowy są zarazem konsultantami, którzy pomagają stworzyć głównie małym i średnim przedsiębiorstwom optymalną strategię promocji, reklamy. Dlatego prezentacje wykonywane są przez wyselekcjonowaną grupę najlepszych pracowników działów sprzedaży obu firm, którzy dodatkowo zostali w tym celu przeszkoleni.
- Aby dodatkowo skrócić czas od zamówienia do realizacji, specjalnie na potrzeby tego pakietu działy sprzedaży ŻW i radia WAWa wypracowały nową procedurę wymiany informacji, jakiej dotąd nie stosowano w konkurencyjnych mediach. System monitoruje spotkania, zlecenia obu zespołów – wyjaśnia koordynator projektu Ryszard Ghafori, z Życia Warszawy.
Dołącz do dyskusji: Nowa jakość na rynku reklamy