Nowa ITV
Od 7 maja br. można oglądać odmienioną telewizję ITV
Dostosowując się do wymagań swoich widzów, pierwsza interaktywna telewizja iTV ruszyła z nową oprawą graficzną stacji.
Najważniejszym przesłaniem stacji telewizyjnej jest możliwość aktywnego uczestnictwa w programach. ITV jest pierwszym kanałem telewizyjnym, który w 70 procentach nadaje swoje programy na żywo, wykorzystując wiadomości typu SMS i telefony od widzów. Główną grupę widzów stanowią ludzie młodzi, dobrze sytuowani, podążający za trendami mody i śledzący nowinki techniczne. Są to mieszkańcy miast z dostępem do telefonów stacjonarnych i komórkowych, lubiący brać interaktywny udział w programach telewizyjnych, oczekujący od telewizji rozrywki, możliwości wyrażenia emocji i zrealizowania potrzeby dominacji.
Dzięki nowej oprawie szaty graficznej, stacja dostosowała się wyglądem do oczekiwań swojego widza. Jest zatem bardziej nowoczesna, dynamiczna i przyjazna.
"Chcemy przekonać widzów, że udział w naszych interaktywnych programach to całkiem prosta sprawa. Nasze zasady są przejrzyste, proste i przyjazne ludziom. Unowocześniliśmy oprawę aby stać się bardziej wiarygodnymi i unaocznić ludziom łatwość w kontakcie z nami" - zapewnił Leszek Kułak, członek Zarządu Media-Net Interactive Sp. z o.o., właściciela telewizji interaktywnej iTV.
Dołącz do dyskusji: Nowa ITV