SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa dyrektor ds. sprzedaży krajowej dziennika Metropol

Od 1 września stanowisko dyrektora ds. sprzedaży krajowej dziennika Metropol obejmie Grażyna Grudzińska.

Tym samym zostaje obsadzone stanowisko, które do końca czerwca zajmowała Izabela Sarnecka, która od lipca br. pełni funkcję dyrektora sprzedaży dziennika Metropol.

Grudzińska ma ponad 14-letnie doświadczenie w pracy w mediach. Przez ostatnie 5 lat pracowała w Grupie Wydawniczej Infor SA na stanowisku dyrektora biura reklamy.  Do jej obowiązków należała organizacja pracy biura reklamy, przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży, zarówno „Gazety Prawnej”, jak i czasopism profesjonalnych, opracowywanie  strategii reklamy we wszystkich pismach wydawnictwa. Grudzińska zajmowała się również kreowaniem i wdrażaniem nowych dodatków reklamowych i projektów specjalnych oraz negocjacjami umów z klientami i domami mediowymi.

Grudzińska, zanim dołączyła do zespołu Inforu, przez  ponad 7 lat pracowała w Presspublice, wydawcy dziennika „Rzeczpospolita”, ostatnio na stanowisku kierownika działu agencyjnego. Wcześniej była zatrudniona w Agorze jako specjalista ds. reklamy, gdzie rozpoczynała swoją przygodę w mediach.

Grażyna Grudzińska w strukturze Metropolu podlega bezpośrednio dyrektor sprzedaży – Izabeli Sarneckiej.

– W związku z ciągłym rozwojem Metropol potrzebuje doświadczonych, ambitnych  i kreatywnych pracowników, Grażyna z pewnością spełnia te wymagania, dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć z nią współpracę – wyjaśnia Małgorzata Golińska, dyrektor zarządzająca TPP.

Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektor ds. sprzedaży krajowej dziennika Metropol

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl