Metamorfoza kanału Viva Polska
Stacja modyfikuje logo, ogranicza niszowe gatunki muzyczne i zmienia miejsce nadawania.
Wraz z uruchomieniem 1 grudnia kanału muzycznego VH1, który zastąpił MTV Classic, zaszły zmiany na antenie polskiej telewizji muzycznej Viva. Oba te kanały należą do koncernu Viacom.
Od czwartku sygnał Vivy emitowany jest z Londynu, a nie - tak, jak dotychczas - z Kolonii.
- 1 grudnia nadawanie sygnału programu VIVA Polska zostało przeniesione na nowy transponder Hotbird 6, Transponder 128. Od 1 do 19 grudnia 2005 program jest nadawany podwójnie, ale od 20 grudnia, po całkowitym przeniesieniu z transpondera 155 na 128, zostanie ono zakończone. Podwójne nadawanie ma umożliwić widzom bezproblemową zmianę odbioru VIVA Polska. Decyzja ta jest następstwem przejęcia kanału przez światowy koncern w dziedzinie rozrywki - Viacom. Pozwala to stacji na korzystanie z zasobów technicznych europejskiej grupy Viacom - wyjaśnia nam Hanna Krawczyńska z VIVA Polska.
Modyfikacji uległ logotyp kanału.
- Logo telewizji muzycznej VIVA przeszło niewielką graficzną transformację. Zmiana dotyczy drugiego żółtego trójkąta, który w środku pozostanie pusty i będzie przybierał kolor tła, na którym się pojawi. Jest to wynikiem pracy grafików VIVY niemieckiej - dodała Krawczyńska.
Viva Polska zdecydowała się zmienić też bazę muzyczną.
- VIVA stawia teraz na polskie i światowe hity. Na playliście znajduje się więcej muzyki mainstreamowej, czyli tej najbardziej popularnej, w tym dużo przebojów. Ograniczono natomiast obecność na antenie niszowych gatunków muzycznych - powiedziała nam Hanna Krawczyńska.
1 grudnia pojawiły się na antenie Vivy nowe interaktywne gry oraz teledyskowa nauka języków obcych.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza kanału Viva Polska