Marcin Sałański kieruje komunikacją Nextbike
Marcin Sałański jako head of communications dołączył do zespołu Nextbike Polska. Ostatnio związany był z agencją MSL.
Marcin Sałański zastąpi szefa marketingu firmy Cezarego Dudka, pełniącego także przez ostatnie 3 lata funkcję rzecznika prasowego spółki. Nextbike Polska rozdzielił funkcje rzecznika i szefa marketingu.
Sałański w firmie będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie reputacją marki, kierując działaniami komunikacyjnymi skierowanymi zarówno do użytkowników rowerów miejskich, jak i głównych interesariuszy publicznych oraz firm, które mogą skorzystać z oferty usług reklamowych Nextbike.
- Marcin, dzięki swojemu doświadczeniu i kompetencjom w zakresie PR, PA i nowych technologii, doskonale wpisuje się w to podejście. Jego zadaniem będzie nie tylko skierowanie naszych działań komunikacyjnych do użytkowników rowerów miejskich, ale także budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami publicznymi i firmami, szukającymi nowych, innowacyjnych usług reklamowych. Zmiana ta ma też na celu wzmocnienie naszej pozycji lidera nie tylko w branży mikromobilności, ale także jako jednego z głównych partnerów w budowie zielonych i nowoczesnych miast przyszłości – komentuje Tomasz Wojtkiewicz, CEO Nextbike Polska.
Marcin Sałański przez ostatnie 3 lata pracował w agencji MSL jako corporate PR advisor, pracował dla Huawei, ING, Netflix. Jego niemal 10-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje przede wszystkim strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, doradztwo antykryzysowe oraz public affairs. Wcześniej związany był z agencją InPlus Media, gdzie pełnił funkcję PR managera dla takich firm jak VMware czy Atman. Pracował również jako dziennikarz w TVN24 Biznes i Świat.
Dołącz do dyskusji: Marcin Sałański kieruje komunikacją Nextbike