Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS
Z ViacomCBS odeszła Magdalena Zdunikowska. Jej obowiązki w firmie zostały rozdzielone na inne osoby.
Zdunikowska od 2016 roku w spółce piastowała stanowisko kids&youth brands director’a. - Z końcem lipca 2020 zakończyła się nasza współpraca z Magdaleną Zdunikowską, która ostatnio pełniła funkcję kids&youth brands director’a - komentuje Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS. - Magda odpowiadała za całość działań w obszarze programowym i marketingu m.in. stacji Nickelodeon i MTV w rejonie CEE - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Magdalena Zdunikowska współpracę z ViacomCBS rozpoczęła w 2010 roku (wówczas spółka nazywała się MTV Networks Polska). Początkowo była programming strategy managerem, potem została szefową zespołu programowego Viva Polska, a następnie była dyrektorkem marketingu.
W zeszłym roku finansowym firma VIMN Poland, stanowiąca polski oddział koncernu Viacom International Media Networks, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 25,2 proc. do 101,3 mln zł oraz zysku netto z 8,34 do 10,26 mln zł. Spółka zatrudnia 225 osób.
Dołącz do dyskusji: Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS