Koniec II edycji "Idola"
Finał pierwszej edycji Idola chętniej oglądany
Jednak II edycja "Idola" cieszyła się znacznie większym zainteresowaniem publiczności niż I edycja, średnio oglądało ją 3 426 tysięcy widzów (I edycję - 2 916 tysięcy).
Od 9 lutego b.r. na ekrany telewizorów wszedł nowy program "Debiut", który zastąpi "Idola". Oglądalność trzech pierwszych odcinków wyniosła 3 363 tysięcy widzów, co pozwala przypuszczać, że program będzie cieszył się równie dużą popularnością, jak poprzednie edycje "Idola".
Większą część widzów II edycji "Idola" stanowiły kobiety (57%), widzowie z małych miasteczek i wsi oraz bardzo dużych miast z wykształceniem podstawowym i średnim.
Średnia oglądalność głównych edycji
Opis | AMR | AMR % | SHR % |
Idol I | 2 916 489 | 7,90% | 21,90% |
Idol II | 3 426 259 | 9,30% | 22,80% |
Debiut* | 3 362 768 | 9,10% | 21,90% |
Grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia
*pod uwagę wzięto trzy emisje „Debiutu” z 9, 13 i 16 lutego 2003 roku
Dołącz do dyskusji: