SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Kurska pracuje w Netii, jest ekspertem ds. marki i mediów

Joanna Kurska rozpoczęła pracę u operatora telekomunikacyjnego Netia (Grupa Cyfrowy Polsat) i objęła stanowisko eksperta ds. marki i mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W świecie nowoczesnych technologii integracja mediów i telekomunikacji jest procesem oczywistym i liczymy w tym obszarze na doświadczenie Joanny - wyjaśnia nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.

Joanna Klimek / fot. Jan Bogacz, TVPJoanna Klimek / fot. Jan Bogacz, TVP

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl Kurska objęła stanowisko eksperta ds. marki i mediów w Netii.

- Przede wszystkim wewnętrzną sprawą naszej grupy jest to, kogo zatrudniamy i na jakich warunkach. Aby jednak nie wzbudzać niepotrzebnych emocji, możemy potwierdzić, że Joanna Kurska pracuje w Netii i zajmuje stanowisko Eksperta ds. marki i mediów - potwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.

- Funkcja ta wymaga znajomości rynku mediów, a Joanna Kurska niemal całe życie zawodowe przepracowała w mediach, z czego kilkanaście ostatnich lat w Grupie Polsat, której Netia jest obecnie częścią. W dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii, integracja mediów i telekomunikacji jest procesem oczywistym i liczymy w tym obszarze na doświadczenie Joanny - wyjaśnia Tomasz Matwiejczuk.

Z Telewizji Polskiej do Netii, powrót do Grupy Polsat

Od stycznia do października 2016 roku Joanna Kurska (wówczas Klimek) pracowała w Telewizji Polskiej, zajmowała wtedy stanowisko dyrektora biura koordynacji programowej i marketingu.

Początkowo była wiceszefem biura koordynacji programowej TVP, a od lutego 2016 roku - po odwołaniu Sławomira Zielińskiego - przejęła kierownictwo nad całym biurem. Jako dyrektor programowa i marketingu Kurska przygotowała i wdrożyła strategię programową i wizerunkową TVP.

Joanna Kurska przez kilkanaście lat pracowała w Telewizji Polsat. Przed pracą w TVP była wydawcą programów publicystycznych w Polsat News, m.in. „Gościa Wydarzeń”, „Daję słowo” i „Państwo to my”. Wcześniej przez cztery lata pracowała w redakcji „Interwencji”, jako prowadząca i wydawca. W przeszłości związana była już z TVP, a także z rozgłośniami radiowymi Super FM i Radio Eska.

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia podyplomowe menedżerskie w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle.

Zmiany w Netii

Zatrudnienie Joanny Kurskiej w Netii zbiegło się ze zmianami w zarządzie spółki - rada nadzorcza powierzyła funkcję prezesa i dyrektora generalnego Netii Andrzejowi Abramczukowi. Wcześniej - w grudniu ub.r. - objął stanowisko dyrektora ds. strategii i regulacji w Netii oraz wszedł do zarządu spółki.

Andrzej Abramczuk zaczął pełnić funkcję prezesa zarządu - dyrektora generalnego Netii 18 sierpnia br., po wygaśnięciu delegacji Wojciecha Pytla. Przypomnijmy, że w maju br. Pytel został oddelegowany przez radę nadzorczą do tymczasowego wykonywania czynności prezesa spółki na maksymalnie trzy miesiące, po tym jak z funkcji prezesa i dyrektora generalnego zrezygnowała Katarzyna Iwuć.

Na początku grudnia ub.r. 32 proc. akcji Netii od Mennicy Polskiej oraz FIP 11 FIZAN kupił Cyfrowy Polsat, płacąc 638,8 mln zł. W konsekwencji do zarządu Netii zostali powołani dwaj menedżerowie związani z grupą kapitałową Cyfrowego Polsatu: Krzysztof Adaszewski został dyrektorem finansowym i Andrzej Abramczuk . Natomiast w styczniu br. do rady nadzorczej Netii dołączył Wojciech Pytel, od ponad 15 lat związany z firmami Zygmunta Solorza.

W II kwartale 2018 roku Netia uzyskała 343 mln złotych przychodów, a zysk operatora osiągnął poziom 11,7 mln. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych.

Dołącz do dyskusji: Joanna Kurska pracuje w Netii, jest ekspertem ds. marki i mediów

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Jeszcze Rachonia powinien Solorz zatrudnic, jako eksperta od obiektywnych wywiadów. Ziemca, jako eksperta od przekazywania newsow i chlopakow ze Studio YaYo jako ekspertow od rozrywki. I ciekawe czy to przekon skarbowke aby sie odczepila od Polsatu.
odpowiedź
User
walter
to się Zigi zabezpiecza na długie rządy PiS.

Ciekawe czy TVP teraz kupi od Solorza prawa do piłki nożnej i siatkówki a grube 50 mln euro ;)
odpowiedź
User
Romek
To są jakieś żarty
odpowiedź