Dynamiczny rozwój Grupy Marketingowej Pegasus
W ostatnich miesiącach Grupa Marketingowa Pegasus pozyskała osiem budżetów
Dzięki temu agencje Pegasus Advertising i Pegasus Public Relations umacniają swoją pozycję w branżach budowlanej, motoryzacyjnej, FMCG, farmaceutycznej, meblowej, energetycznej i odzieżowej. Obecnie Grupa zatrudnia ponad 40 osób i obsługuje 30 klientów w zakresie reklamy oraz public relations.
Nowe marki w Pegasus Group
Pirelli
Współpracująca od ponad trzech lat z firmą Pirelli - agencja reklamowa Pegasus Advertising przeprowadza między 15 marca a 15 maja 2004 roku nową promocję konsumencką mającą na celu zwiększenie sprzedaży opon Pirelli w okresie wiosennym. Działania te będą połączone z promocją skierowaną do sprzedawców opon oraz wsparte kampanią reklamową w prasie i materiałami reklamowymi w punktach dystrybucji.
Masonite
Pegasus Advertising i Pegasus Public Relations rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi public relations oraz reklamowej z producentem płyt drzwiowych - firmą Masonite. W zakresie reklamy i PR agencja przeprowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów ostatecznych, firm budowlanych, wykończeniowych i architektów w prasie branżowej oraz na internetowych portalach tematycznych. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości i znajomości marki Masonite.
BOC
Pegasus Advertising rozpoczęła współpracę z brytyjskim koncernem gazowym BOC (British Oxygen Company). Współpraca obejmuje wprowadzenie nowej marki produktów spawalniczych. Cały projekt został poprzedzony badaniami obecnej satysfakcji i oczekiwań klientów firmy BOC w stosunku do nowych produktów. Wprowadzenie nowej marki oprócz działań wizerunkowych, obejmuje działania promocyjne skierowane do grupy docelowej.
Aronia
Agencja Public Relations rozpoczęła od początku marca 2004 roku współpracę z firmą Aronia S.A, producentem i dystrybutorem marek Clippo oraz Granini. Współpraca obejmuje działania w zakresie produktowego i korporacyjnego public relations. Głównym celem kampanii jest podniesienie świadomości i wykreowanie wizerunku marek jako produktów o wysokiej jakości, zdrowych i wytwarzanych przy użyciu najnowszych technologii zgodnych ze standardami UE. Firma Aronia S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu Eckes-Granini - europejskiego lidera w produkcji niegazowanych soków, nektarów, napojów owocowych i warzywnych. W Polsce firma zajmuje 5 pozycję na rynku opakowań szklanych i kartonowych (wg. MEMBR) i posiada 3,8 % wartościowy udział w rynku soków.
Forte
Firma Fabryki Mebli FORTE S.A. powierzyła agencji Pegasus Public Relations opracowanie i realizację strategii public relations. Firma FORTE to jeden z czołowych producentów mebli w Polsce - pod względem przychodów i udziałów w rynku - 324 mln PLN - zajmuje trzecią pozycję w rankingu firm meblarskich. FORTE ma w swojej ofercie meble do pełnego wyposażenia mieszkań i biur. Od kilku lat firma kojarzona jest przez klientów jednak głównie z meblami kuchennymi. Kampania public relations realizowana od marca 2004 roku ma na celu odświeżenie i zbudowanie wizerunku FORTE jako firmy oferującej kompleksowe wyposażenie wnętrz. Vita Care Agencja Pegasus Public Relations od stycznia bieżącego roku realizuje kampanię public relations dla marki Vita Care. Celem działań jest wzrost świadomości i znajomości produktów tej marki w Polsce. Główny nacisk w materiałach prasowych przekazywanych mediom agencja położyła na problematykę wspomagania odporności i witalności organizmu. Narzędziami wzmacniającymi świadomość i znajomość marki są między innymi konkursy prasowe i programy telewizyjne o zdrowiu.
CampuS
Agencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę w zakresie realizacji działań public relations z firmą Euromark Polska, właścicielem marki CampuS. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku CampuSa jako marki dla ludzi młodych i aktywnych, oferującej sprzęt i odzież turystyczną oraz miejską dla amatorów i profesjonalistów. Hasło marki CampuS na sezon 2004 brzmi: "Żywioły pod kontrolą". Euromark Polska jest liderem na polskim rynku w dziedzinie produkcji i dystrybucji szerokiej gamy sprzętu i odzieży turystyczno-sportowej, między innymi namiotów, plecaków i śpiworów oraz odzieży dla turystów górskich, rowerzystów, żeglarzy, snowboardzistów itp. Producent wprowadził własną membranę stosowaną w produkcji odzieży i obuwia o nazwie Vaportex konkurencyjną dla popularnego u nas materiału Gore-tex. Sauber W połowie marca 2004 roku agencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z kolejną marką koncernu SSL Healthcare - Sauber. Jest to pierwszy na polskim rynku dezodorant antyperspiracyjny, działający do siedmiu dni bez potrzeby ponownej aplikacji. "Sauber 7 dni" jest produktem unisex, czyli przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości i znajomości marki Sauber na polskim rynku.
Prima
Firma Prima S.A. 1 kwietnia 2004 roku powierzyła agencji Pegasus Public Relations przeprowadzenie kampanii PR, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki Prima. Prima S.A jest liderem zarówno na rynku kawy mielonej posiadającym 16%-owy udział rynkowy (wg GFK Polonia) jak i na rynku kawy rozpuszczalnej. Obecnie firma zatrudnia 250 osób i dostarcza na rynek ok. 15 tysięcy ton kawy rocznie.
Dołącz do dyskusji: Dynamiczny rozwój Grupy Marketingowej Pegasus