Delikatesy Alma: Sztuka dobrego wyboru (wideo)
W TVN i TVN 24 rusza kampania reklamowa delikatesów Alma. Akcja podhasłem "Sztuka dobrego wyboru" obejmuje billboardy sponsorskie.
Startująca właśnie kampania reklamowa delikatesów Almaprezentuje dostępną w nich ofertę oliw, serów i wędlin. Przekaz podhasłem "Sztuka dobrego wyboru" podkreśla wysoką jakość i atrakcyjneceny tych produktów. Celem kampanii - wynikającej z rozwoju sieciAlma - jest wzrost świadomości tej marki u osób mieszkających wdużych miastach i zarabiających powyżej średniej krajowej.
Akcja jest prowadzona w formie 8-sekundowych billboardówsponsorskich emitowanych w TVN (przy prognozie pogody, weekendowychwydaniach "Dzień dobry TVN", serialach "39 i pół" i "Na wspólnej")oraz TVN24 (przy programach "Ona i On", "Szkło kontaktowe","Kalejdoskop" i prognozie pogody). Kreację kampanii - zaplanowanejdo końca roku - przygotowała agencja Kolman Advertising, natomiastzakupem mediów zajmuje się dział marketingu Alma Market.
Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma: Sztuka dobrego wyboru (wideo)