Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital
Agencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital zwyciężyły w przetargu na obsługę marki Deezer w Polsce. Globalny serwis streamingu muzycznego powierzył im kompleksową obsługę public relations swojej marki oraz realizację działań z obszaru digital.
W ramach współpracy, 24/7 PR zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce. Agencja interaktywna 24/7 Digital będzie realizować działania z obszaru digital relations.
Za realizację projektu z ramienia obu agencji odpowiadają: Augustyn Lauks (junior account manager), Katarzyna Fabjaniak-Czerniak (senior account manager) oraz Karolina Muszyńska (community manager).
Agencje pozyskano na drodze przetargu. Nie ujawniono na jaki okres podpisano umowę, ponieważ “jest ona objęta klauzulą poufności”.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital