AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam
Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek.
Spółka obsługuje m.in. Chińskiego Gracza Liugong, Dressta, agencje reklamowe i domy mediowe oraz od maja zajęła się realizacją nowatorskiego planu aktywności marketingowej dla brandu oferującego ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży- Kocham To Dbam.
AFA MEDIA obsługuje marketingowo projekt Kocham To Dbam w pełnym zakresie, zarówno pod względem kreatywnym jak i wykonawczym.
„Chcieliśmy, aby nazwa była ściśle związana z miłością do naszych pociech. Kojarzyła się z opieką, bezpieczeństwem, wywoływała jedynie pozytywne emocje i skojarzenia. Zaproponowaliśmy więc nazwę Kocham To Dbam, która spotkała się z aprobatą Zleceniodawcy jak również potencjalnego klienta docelowego. To niezwykle dopracowany projekt, nie tylko przez AFA Media od strony marketingowej ale przede wszystkim produktowym, przez Annę Salij- Kaczkowską, założyciela Marki. Kocham To Dbam daje gwarancję bezpieczeństwa dzieci, na tyle że kupując ubezpieczenie, rodzic ma 100 procentową pewność, że ochrona jego dziecka jest na najwyższym, światowym poziomie” – mówi Aleksandra Fajęcka, Prezes Zarządu AFA MEDIA.
AFA MEDIA stworzyło nazwę, plan aktywności marketingowej oraz realizuje całą akcję od strony digitalowej, eventowej oraz komunikacyjnej. Twarzą brandu jest Filip Chajzer. W ramach projektu, powstała również aplikacja Kocham To Dbam, będąca grą miejską dla rodziców i dzieci. Zabawy odbywają się w całej Polsce. Celem gry jest odnalezienie poprzez aplikację schowanego Filipa Chajzera z nagrodami. Miały już miejsce w Łodzi, Gdańsku, natomiast kolejny event odbędzie się 14 sierpnia w Poznaniu.
Kocham To Dbam, to projekt stworzony przez Annę Salij- Kaczkowską, prezesa Szkolnej Agencji Ubezpieczeniowej, przy współpracy ogólnopolskimi podmiotami ubezpieczeniowymi w tym Unilink SA oraz SIGNAL Iduna Polska.
„Kocham To Dbam to nie tylko nazwa wysoko wartościowego produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę, że jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” – mówi Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU, jak i twórca programu Kocham To Dbam.