Koncern Pepsi Cola General Bottlers Poland podjął współpracę z ComPress S.A. w zakresie wsparcia Public Relations dla marki Pepsi.
Firma Pro Motion udostępniła - specjalnie z myślą o dziennikarzach - 10 samochodów do przetestowania.
Z dniem 1 stycznia 2006 roku rozpoczęła się I edycja Konkursu Dziennikarskiego O Laur Małych Ojczyzn.
Amerykańska agencja public relations - San Francisco's Fineman PR, ogłosiła ranking największych wpadek PR w 2005 r.
Dominika Wojtysiak jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną w firmie Jung&Lecker będącej importerem win niemieckich w Polsce.
Agencja Data Public Relations wspiera wakacyjny program organizacji studenckiej 'AIESEC dla bezrobotnych'.
Grupa turystyczno-hotelowa w ramach obchodzonego w tym roku 85-lecia istnienia firmy organizuje konkurs na plakat pod hasłem „Orbis. Świat się zmienia"
Ogólnoniemieckie stowarzyszenie Public Relations, DPRG, zaprezentowało wyniki barometru nastrojów w branży PR w 2005r.
Agencja Event Public Relations rozpoczęła współpracę z polskim przedstawicielem firmy Finax
Jak mediaplanerzy oceniają polski rynek radiowy i rolę radia w kampaniach reklamowych ?
Zapisz się do newslettera