Triumph startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Nic nie czuję” (I Feel Nothing), która pokazuje świeże i zabawne spojrzenie na to, czego kobiety naprawdę oczekują od bielizny.
Kampania, przygotowana przez agencję kreatywną Mother, przedstawia zaskakujący zwrot akcji: zamiast czuć coś wyjątkowego, kobiety chcą po prostu nie czuć nic podczas noszenia biustonosza.
Kampania przedstawia trzy kobiety w radosnych momentach ich życia - ślub, pierwsza randka i przejażdżka rollercoasterem - z których każda zaskakująco głosi „Nic nie czuję”, podkreślając wygodę bielizny, którą mają na sobie. Te krótkie filmiki podkreślają, w jaki sposób idealnie wykonane biustonosze Triumph zapewniają taki styl, komfort i wsparcie, że kobiety mogą w pełni cieszyć się tymi wyjątkowymi chwilami bez przeszkód.
- Jesteśmy niesamowicie dumni z tej kampanii. W zabawny sposób wzmacnia ona naszą misję tworzenia jakościowej bielizny, która pozwala kobietom po prostu cieszyć się życiem. Ta kampania to dopiero początek ekscytującego nowego kierunku kreatywnego dla Triumph i już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon. – mówi Paul Gautier, global head of brands w Triumph.
Kampania jest następstwem wprowadzenia na rynek innowacyjnej kolekcji Illusion, która została zaprojektowana tak, aby dawać złudzenie, że nie ma się nic na sobie. Ten przełomowy produkt reprezentuje nowy standard komfortu i designu bielizny. Przekaz „I Feel Nothing” wybrzmi dzięki kompleksowej kampanii 360, obejmującej m.in. telewizję czy media społecznościowe.